Stichting REUR zoekt pioniers!

24 januari 2018

Stichting REUR zoekt pioniers!

Houd je van muziek, gaat je hart sneller kloppen van streektaal en heb je een netwerk waar je op kunt bouwen? En o ja, ben je dol op pionieren?

Isa Zwart won in 2017 het Drèents Liedtiesfestival en stond nog hetzelfde jaar in het theater in Italië voor het Europees Streektaalfestival. Ze won de publieksprijs. Stichting REUR houdt van gas geven en van het laten gebeuren van dingen die nog nooit gebeurd zijn. En dat gaat verder dan het Drèents Liedtiesfestival, veel verder. We groeien en gaan met meerdere projecten over de grens. Vandaar deze oproep ...

Stichting REUR zoekt een secretaris.

Als inkomend bestuurslid ga je samenwerken met Bert Kamping, Ronald Buld, Edwin Jongedijk, Marjolein Scherphuis, René Karst, Sonja van Breen en Martin Eising.

Ben jij de pionier die wij zoeken?

Lees op onze website waar wij voor staan.
En mail naar als je wilt laten weten waar jij voor staat.

Tot REUR!