Drèentse Zangers uitgesteld

23 maart 2020

Het programma ‘Drèentse Zangers’, een gezamenlijke productie van ZO!34 en Stichting REUR is in verband met de maatregelen rondom het coronavirus verplaatst naar 5 en 6 september 2020..

Drèentse Zangers biedt getalenteerde zangers en zangeressen uit Zuidoost-Drenthe de gelegenheid elkáárs liedjes én bewerkingen van Engelstalige en Nederlandstalige liedjes in het Drents te vertolken.

De zes afleveringen worden vanaf 2 oktober 2020 wekelijks om 21.00 uur uitgezonden via de tv-, internet- en sociale mediakanalen van streekomroep ZO!34.

De artiesten die meedoen aan deze uitgestelde editie  van ‘Drèentse Zangers’ zijn Drèents Liedtiesfestival winnaars en deelnemers: Leon Moorman, Suzanne & Linda Kannegieter, Annemiek Drenth, Anna Westerling, Gerrit Denekamp en Rik Vinke.

Deelnemers Drentse zangers
Boven v.l.n.r: Rik Vinke, Leon Moorman, Gerrit Denekamp
Onder v.l.n.r: Annemiek Drenth, Anna Westerling, Suzanne & Linda Kannegieter,
Angelo Wensing en Wesly Struik.

ZO!34 - logo

LOGO 2018 Stichting REUR