Platt Together is een internationaal oetwisselings-meziekpreject van Stichting REUR in samenwarking met het ZfN (Zentrum für Niederdeutsch in Holstein).
Het ZfN is ok organisator van het liedtiesfestival veur Nederduuts in Schleswig-Holstein en Hamburg: Plattbeats.
Beide organiserende partijen staot veur eenzölfde oetdaging um het taolkundige arfgoed van heur regio of taolgroep deur te geven an de jongere generatie.
Zowal Stichting REUR as het ZfN maakt zuch stark veur het Nedersaksisch um zien stee in de jeugdcultuur weerum te winnen an beide kaanten van de Duuts/Nederlaandse grèens.

Het lig dan ok veur de haand um als organisaties mandielig op te trekken, nauwere samenwarkingen an te gaon en daorbij mekaar te steunen en te verstarken. Het preject möt dus opvat worden as een eerste stap tot een wiedere, nauwere samenwarking tussen de taolgroepen in de beide laanden.
Met het preject wit beide partijen benaodrukken dat de taak van het premoten, prissenteren en untwikkelen van het Nedersaksisch in passende en adequate vörms richting de jongere generatie, een grèensoverschrijdende, Europese oetdaging is.

Platt Together wordt meugelk maakt deur de Previncie Drenthe en de dielstaot Schleswig-Holstein.

provdrenthe.jpgMinisterium für Bildung, Wissenschaft und Kultur des Landes Schleswig-Holstein - LOGO

Platt Together 2018 vond plaats op 23 t/m 25 november 2018 in Plön (Dts).
De resultaten van het project Platt Togeter 2018 zijn op 15 maat 2019 gepresenteerd in het provinciehuis te Assen. Die dag gingen de aftermovie van het project en de single/clip van het nummer 'Ik will mehr' in première.

'Ik will mehr' ging nationaal in radiopremière op NPO Radio 5 in het programma Volgspot met Hijlco Span.

De meziekvideo van 'Ik will mehr'

Het bieldverslag van Platt Together

Platt Together 2019 was van 15 t/m 17 november 2019 in Echten (Dr).
De single 'Nevenan' wuur op 31 januari 2020 oetbracht.

De single gung in première op nationale radio in het pregram
'Rabbering laat' met Paul Rabbering op Radio 2.
Digital Cover_Platt together_Nevenan SMALL.png

De meziekvideo van 'Nevenan':

Platt Together LOGO