Negende Drèents Liedtiesfestival verplaotst hen 2021

30 maart 2020

In verbaand met de anholdende corona-maotriegels hef Stichting REUR besleuten um de negende editie van het Drèents Liedtiesfestival te verplaotsen hen 2021.
Liedties die al inzunden bint voor DLF20 wordt in overleg met de inzenders metnummen hen ankommen jaor.

De finale van het Drèents Liedtiesfestival 2021 vindt plaots op Hemelvaortsdag: dunderdag 13 mei 2021 in het ATLAS Theater in Emmen. Het Drèents Liedtiesfestival wordt LIVE oetzunden op RTV Drenthe en via het internet. Het landelke pebliek stemt via sms op heur favoriete liedtien. Een inholdelke vakjury beoordielt de liedties toegeliekertied. Beide oetslagen bepaolt gezamenlk de oetèendelke winnaar van het Drèents Liedtiesfestival.

Metdoen

Inzendings veur het Drèents Liedtiesfestival 2021 kunt tot en met 1 meert 2021 instuurd worden hen Stichting REUR. Dat kan via het online-anmeldformelier op de webstee van Stichting REUR under DLF.
Rieglementen, naodere infermatie en het leste neis bint te vinden op www.drentsdlf.nl en www.stichtingreur.nl.