Leste neis

Blief altied op de heugte

Drèents Liedtiesfestival in Drentse 1000

06 januari 2022

Het stof van het olde jaor is intied weer wat optrökken en wordt weerumkieken weer wat makkelker. Vanof 1e Karstdag tot en met Oldjaordag 2021 wuur veur de eerste maol de Drentse 1000 oetzunden deur RTV Drenthe. De Drentse 1000 (Drèenste Doezend) is een èendejaorsliest vergeliekbaar met de laandelk -zachiesan legendarische- TOP 2000 van NPO Radio 2.

Inzendtermien Drèents Liedtiesfestival 2022 is lös!

09 december 2021

Het grootschaolige streektaol songfestival wordt veur de tiende maol organiseerd met as doel het schrieven, oetvoren en vastleggen van neie Drentstaolige kwaliteitsmeziek. De organisatie -Stichting REUR- rop mezikaanten, tekstschrievers en componisten van Drentstaolige meziek op om liedties in te sturen. De inzunden liedties wordt deur een kemmissie bestaonde oet meziek- en tekstprofessionals beoordield. Oet de inzendingen wordt de tien beste liedjes keuzen veur de finale. Begun juni 2022 wordt de finalisten bekend maakt via RTV Drenthe.

Stichting REUR op Spotify

18 november 2021

In 2022 vier wij het dubbele lustrum van het #DrèentsLiedtiesfestival: de 10e editie dus! Umreden daorvan hew een overzicht van alle liedties die in de oflopen finales stunden maakt op Spotify. Dat is zo goed as 't kan lukt, mar der bint nog een stuk of wat die untbreekt. Wij hoopt daw de untbrekende liedties nog anvullen kunt.