Drèents Liedtiesfestival 2020

Het Drèents Liedtiesfestival 2020 (DLF20) komp der aan!

Het grootschaolige streektaol songfestival wordt veur de negende maol organiseerd met as doel het schrieven, oetvoren en vastleggen van neie Drentstaolige kwaliteitsmeziek. De organisatie -Stichting REUR- rop mezikaanten, tekstschrievers en componisten van Drentstaolige meziek op um liedties in te sturen. De inzunden liedties wordt deur een kemmissie bestaonde oet meziek- en tekstprofessionals beoordield. Oet de inzendings wordt de tien beste liedties keuzen veur de finale. Begun mei wordt de finalisten bekend maakt via RTV Drenthe.

De finale van het Drèents Liedtiesfestival vindt plaots op zaoterdag 20 juni 2020 in het ATLAS Theater in Emmen. Het Drèents Liedtiesfestival wordt LIVE oetzunden op RTV Drenthe en via het internet.
Het landelke pebliek stemt via sms op zien favoriete liedtien. Een inholdelke vakjury beoordielt de inzendings toegeliekertied. Beide oetslagen bepaolt gezamenlk de oetèeindelke winnaar van het Drèents Liedtiesfestival.

Stichting REUR en SUNS Europe festival

Stichting REUR vaardigt de winnaar van het Drèents Liedtiesfestival as vertegenwoordiger van het Nedersaksisch of hen het Europees Songfestival veur Minderheidstaolen op het SUNS Europe festival 2020. In 2019 was dat Leon Moorman met het nummer ‘Knooin’; schreven deur Laurens Hof, Jord Brinkhuis en Moorman zölf. Leon Moorman pakte in Udine de pebliekspries.

Metdoen

Inzendings veur het Drèents Liedtiesfestival 2020 kunt tot en met 1 mei 2020 ingestuurd worden hen Stichting REUR. Dat kan via het online-anmeldformelier (zie hierunder). De rieglementen en naodere infermatie kuj hierunder deelladen.

Anvullende infermatie (deelladen):

Rieglementen DLF20 -DR
Rieglementen DLF20 -NL
Belangrieke daotums (inzenders daotums noteren!!)

Inschrieven:

BUTTON INSCHRIJVEN DLF20