Bert Kamping

Bert Kamping, directeur/bestuurder

Bert Kamping is professioniel zanger en zangleraar. In 2006 begunde hie met het schrieven en zingen in zien Drèentse moedertaol. Hie kwam tot de untdekking dat er veur muziek in minderheidstaplen nog een wereld te winnen vuul, wat tot gevolg har dat e zich meer en meer inzette um de positie van meziek in minderheids- en streektaol te verbetern en beriekbaarder te maken veur een groter pebliek.
Dat risselteerde in 2010, 2011 en 2012 in het Streektaolfestival REUR waorvan hie de algehiele prejectleiding deed. Daornao volgden verscheiden aandere activiteiten die e initieerde under de vlag van verscheiden partijen.
Halfweg 2016 wuur met een koppel geliekgestemden besleuten het heft in iegen haanden te nimmen en stevige ambities te formeleren en oet te spreken. De Stichting REUR en heur bestuur was een feit.
De Stichting REUR wil minderheids- en streektaolen schittern laoten in meertaolige evenementen op basis van geliekweerdigheid en verscheidenheid, want ...
‘De meerderheid van de mèensheid bestiet oet minderheden’.

www.vocalmusic.nl
www.bertkamping.nl

Edwin Jongedijk

Edwin Jongedijk, veurzitter

Edwin Jongedijk is as Grunningstaolig zanger en liedtiesschrijver met riegelmaot te zien en te heuren bij de regionale umroepen in het Noorden en Oosten van oes laand. Jongedijk treedt op as solo artiest en hef drie albums op zien naam staon. Daornaost is e lid van de Grunniger formatie De Troebadoers, een samenwarking met Jan Henk de Groot en Alex Vissering. De Troebadoers bint de oflopen jaoren meermaols in de noordelijke theaters te zien west en hebt de albums De Veenhoes Sessies (2015) en Onbekinde Wegen (2018) opnummen.
In 2016 wuur Edwin benaoderd um jurylid te weden bij het Drèents Liedtiesfestival. Nao ofloop is e bestuurslid worden, umdat e geleuft in de kracht van streektaolmeziek en daor geern an bijdragen wil. Edwin: ‘Ik ervaar het bestuur van REUR als een diverse verzameling kundige mensen die zich enorm inzetten voor de stichting en het doel. Ik vind het te gek om daar bij te horen! Mijn ambitie met REUR is om een continue aanwas van Drents muzikaal talent op gang te brengen en te bestendigen.’

www.edwinjongedijk.nl
www.taneytown.nl

Martin Wubbels

Martin Wubbels, sikketaris

Kandidaat-notaris bij Notariskantoor Rosenbaum in Emmen, hét kantoor dat de taol van de regio sprek. Veenkoloniale wortels, en nao een periode in Stad (Grunningen) thuuskommen in de naobijheid van de metropool van Zuud-Oost Drenthe.
Sprek, denkt en dreumt in het Drèents. Beheerst daornaost ok de Nederlaandse taol.

Hef het heimelke verlangen een instrument te kunnen bespeulen. Bij gebrek an mezikaliteit en ritmegevuul giet het lusteren naor meziek hum dudelk beter of. Gien kenner, wal een liefhebber met visie. Lustert naor een bried scala an meziek, en keert aal weerum naor de blues. Veurkeur veur meziek vanoet het ambacht van de mezikaant. Verkös maotwark boven confectie.

Eerste ketakt met Stichting REUR was in het kader van het toezien op de jurering en stemming veur DLF 2018. Dit festival was een openbaring. Het Drèents bliekt springlevend under (jonge) mezikaanten die Drèentse kwaliteitsmeziek levert!
Enthousiast worden deur de fantastische locatie (Atlas Theater), de bezunder solide organisatie (Stichting REUR), de kwaliteit van de dielnimmers en de onnaovolgbare naozit. Sinds 2018 as bestuurslid betrökken bij Stichting REUR, onder de indruk van de bevleugenheid van de bestuursleden. Kan genieten van de synergie die ontstiet door de diversiteit an zienswiezen, beheurend bij de uutienlopende karakters, expertises en achtergronden van de bestuursleden

www.notariskantoorrosenbaum.nl

Sonja van Breen

Sonja van Breen, algemeen bestuurslid

Sonja van Breen is creatief en commercieel directeur van Multimove webworks, hét internetbureau veur creatieve en effectieve internetprejecten en internetmarketing. Zie hef roem ningtien jaor ervaring in de internetbranche, van het geven van design adviezen tot het metdenken over conversie richte webstees.

Sonja zeg: ‘ Mijn liefde voor REUR gaat gepaard met mijn liefde voor enthousiaste muzikanten die we graag een podium bieden om in hun eigen taal te zingen. Ik vind het mooi hoe mensen zich in hun eigen streektaal kunnen uitdrukken en wil met REUR de populariteit van de streektaal vergroten.’

www.infracom.nl

Erik Koerts

Erik Koerts, algemeen bestuurslid

Erik Koerts is gitarist-liedtiesschriever bij Aosem. De Nedersaksische formatie oet Börk en umstreken. Met de Aosem produceerde hie de oflopen drie jaor een EP en een album. De band is met grote riegelmaot te heuren en te zien op de Noordelke en regionale radio- en tv-stations. Sinds begun jaoren 90 is Erik as gitarist actief in de Drèentse meziekscene. De leste jaoren holdt e zuch naodrukkelk gaangs met muziek in de streektaol. In 2015 en 2016 nam e diel aan het Drèents Liedtiesfestival met de band Börk en in 2018 en 2019 met Aosem.
Naost meziek hef Erik een briede bestuurlke ervaring. Zo zat e 12 jaor in de gemeenteraod van Midden Drenthe en was e roem 10 jaor actief in het bestuur van de voetbalvereniging VKW. Erik over streektaolmeziek: “Meziek holdt de streektaol limtig. Dat heeft de inzet van Stichting REUR de ofgelopen jaoren wal bewezen. En daor zet ik mij geern veur in!”

www.aosem.net

Marjolein 2021

Marjolein Scherphuis, erelid (bestuursadviseur)

Marjolein Scherphuis is hoofd communicatie bij het Max Planck Institute for Psycholinguistics, een wetenschappelijk instituut dat fundamenteel onderzoek doet naar alle aspecten van taal.
Scherphuis schrijft proza en poëzie, werk van haar wordt regelmatig gepubliceerd.
Meerdere Drentstalige liedjes van haar hand werden bekroond tijdens de voorloper van het Drèents Liedtiesfestival. Marjolein is sindsdien een enthousiast lid van het bestuur van de Stichting Reur, de organisator van het Drèents Liedtiesfestival. Haar wortels liggen in Amsterdam, ze groeide op in Drenthe. Marjolein verstaat Drents, leest en schrijft Drents – maar Drents spreken laat ze graag aan anderen over.
Over REUR zegt ze: ‘Het is heerlijk om met zo’n plezierige groep mensen aan zoveel moois te mogen werken. Prachtig om steeds meer podium te kunnen bieden aan streektaalmusici.’

penningmister (vacature)